Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 07:07 - Фейсбукски приказки (или защо не обесят вече Иван Костов?)
Автор: antikom Категория: Политика   
Прочетен: 3341 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
________________________________________________________________________________________________





image




             Veselin Raikov:
Като се разрових да видя кои са тия дето толкова ненавиждат този човек Костов, ми просветна.
ДС и КГБ мразят Костов;
Президентите Стоянов и Първанов мразят Костов;
Комунистите мразят Костов;
За Доган Костов е Врагът;
Царя измами Костов;
Волен съска срещу Костов;
Янето лае срещу Костов;
Кошлуков мрази Костов;
Явор Дачков храчи по Костов;
Стефан Гамизов лае по Костов;
Мафията ръмжи срещу Костов;
Ченгетата слагат капани на Костов;
Пресата на Тошо хули Костов;
Телевизиите очернят Костов;
Божидар Димитров мрази Костов;
Баба ми не обича Костов;
Дядо ти фъфли срещу Костов;
Питах един циганин, и той мрази Костов...
И Бойко не харесва Костов...
Всички по-горе, мразят Костов...?
До сега обаче, не ми се е случвало да срещна човек, който да мрази Костов, и той да не се окаже мутра, комунист, ченге или изкуфял глупак!
    







________________________________________________________________________________________________



Тагове:   фейсбук,   ив костов,


Гласувай:
9



1. turb04 - Аз вероятно съм изкуфял глупак, ...
30.09.2013 09:01
Аз вероятно съм изкуфял глупак, защото не съм мутра, комунист или ченге :)
Но не съм сигурен, че КГБ мрази Костов :)
цитирай
2. grigorsimov - Фаворита ти Костов, е всичко онова, което си написал за другите!!
30.09.2013 09:21
Виж написаното от turb04!
цитирай
3. freeoldmen - Не мога да разбера защо е тази омраза към Костов?
30.09.2013 19:17
При мен лично, когато си мисля за него,в душата ми нахлуват само положителни чувства и видения, свързани с катран /горещ асфалт /, овъргалване в перушина и щастливи хора с факли в ръцете, които с весели шутове го подкарват към най- близкото място, където е разрешено да се гори боклук... Еех, и сега ми стана гот, като го написах...
Сигурно и аз съм като turb04...
цитирай
4. antikom - Лесно е да съдиш. Трудно е да се изкачиш на ешафода!
30.09.2013 21:26
Питам и тримата персонално - бихте ли се мотивирали?
Не бих желал да ви причислявам към категорията "изкуфял глупак"!
цитирай
5. freeoldmen - antikom, обидно мизерният живот,
30.09.2013 23:16
който са принудени да живеят мнозинството българи, това ми е мотивацията.
Мавърът беше един от главните виновници това да се случи.
Убиец на синята идея.
Разруши мечтата на милиони хора за справедливост и достоен живот.
Ти още малко, и ще го изкараш жертва...
цитирай
6. antikom - 5. freeoldmen
01.10.2013 07:46
Ама, това, което казваш са едни мантри, които успяха да втълпят комунистите на онези, които обичат други да мислят вместо тях.

Според твоят коментар Костов е принудил българите да водят обидно мизерен живот.
Нали така?
От това следва ли, че живота преди Костов, по времето на Жан Виденов, е преливал от излишества и Божи благодат?
Как по-точно е "разрушил мечтата за справедливост и достоен живот" на милионите хора?
Какво са мечтали милионите хора и как им я отне негодника Костов?

Добре е да се говори с факти.
Още по-добре е да се помнят всички факти.


цитирай
7. komunisticheski - хаха
08.10.2013 12:20
мразят го щото е преподавал марксизъм ли хаха
цитирай
8. antikom - 7. komunisticheski
09.10.2013 09:29
Не мърдохой,
мразят го щото не искат да разберат защо целенасочено се сатанизира от съратниците ти и такива като теб,
а то е щото е единственият сериозен репер и отправна точка на точна антируска позиция в полза на България и българският национален интерес.

В последните 70 години никой български политик не си е позволявал да чупи хатъра на канибалите от Кремъл, а той не позволи на червената хунска армия да окупира Косово през 1 999 год.
Това, разбира се, му коства всичко свързано с политиката,
а какскет-протресистките акъли на масовите излевачили се български лумпени не могат да мислят по-далеч от празните си търбуси и да надскочат неразбирането на всичко, което се е случвало преди 15 години и 10 след това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antikom
Категория: Политика
Прочетен: 1118517
Постинги: 202
Коментари: 1330
Гласове: 3330
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031